Inhouse Managed Service Programma’s

Veel organisaties zien het als uitdaging om het inhuurproces van extern personeel in goede banen te leiden. Het is dan ook geen makkelijke klus. Is de Wet Keten Aansprakelijkheid (WKA) naar behoren afgedekt? Zorgt de Wet DBA voor nieuwe risico’s? Worden inhuurafspraken met leveranciers voldoende nageleefd? Kunnen vraag en aanbod efficiënter bij elkaar worden gebracht? Hoe huur je als organisatie integer en rechtmatig in? Moet de organisatie de regie op inhuur überhaupt wel op zich nemen?

Inhuurdesk
Matrixs heeft ruime ervaring in het opzetten van een efficiënt en geïntegreerd inhuurproces, dat vervolgens kan worden toegepast als onderdeel van uw organisatie. Wij analyseren de huidige situatie, zetten mogelijke knelpunten en behoeften op een rij, en geven u een duidelijk beeld van de kwaliteit van uw inhuurproces.  Vervolgens bieden wij concrete oplossingen om het inhuurproces te verbeteren.

Een inhuurdesk is de meest complete, geïntegreerde oplossing. Daardoor kan een organisatie de beste externe medewerkers voor een zo gunstig mogelijke prijs binnenhalen. Maar er zijn meer voordelen. Zo worden allerlei (administratieve) taken overgenomen, zoals het opstellen van contracten, het bijhouden van digitale urenadministratie en facturatie, en wordt het contact met de leveranciers ondersteund. Met Matrixs kunt u afspreken dat de inleenrisico’s van u worden overgenomen.
Naast een geïntegreerde inhuurdesk is het mogelijk verschillende diensten afzonderlijk te gebruiken:

  • Marktplaats
  • Contractmanagement
  • Leveranciersmanagement
  • Digitale urenregistratie en facturatie
  • Communitymanagement
  • Mobiliteit